Què és l’AFA?

L’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Escola Taialà és una associació sense ànim de lucre que treballa pel bon funcionament del centre i perquè volem implicar-nos en la educació dels nostres fills.

L’AFA gestiona el servei de menjador, organitza les activitats extra-escolars i els casals.

Col·laborem econòmicament en l’adquisició d’equipaments pel centre.

Comissions de treball

Consell Escolar

Junta

Fer-se soci

Per què fer-se soci de l’AFA?

És important que us feu socis de l’AFA, ja que l’AFA treballa per l’escola i pel benefici dels vostres fills, que gaudiran de material que comprem (jocs del pati, piano, marquesina d’infantil, etc.) de les festes de reis, final de curs, xocolatades i moltes altres activitats que fa l’AFA.

Què fem des de l’AFA?

L’AFA es preocupa per a què l’escola funcioni el millor possible i inverteix en equipaments. A més, si t’associes, podràs gaudir de preu reduït a les activitats extraescolars.

La quota de soci:

Per associar-se s’abona una quota familiar (no per alumne). Essent socis gaudireu de preus reduïts a tots els serveis que l’AFA ofereix.

Fent el pagament mitjançant transferència bancària.

S’han d’ingressar 15 euros de quota anual per família al Banc Sabadell indicant nom, cognoms i curs del nen o nena, al número de compte de l’AFA Escola Taialà: ES03 0081 0146 53 0001391742.