Extraescolars

Fes click en aquest linkQUADRE EXTRAESCOLARS – CURS 2021/ 2022

Fulls d’incripcions i informació:

Casal de Nadal del 23 de desembre al 7 de gener 2022

Horari previst

Cartell informatiu

INFORMACIÓ IMPORTANT:

– Els preus són orientatius i subjectes a modificacions segons el nombre de nens/es que s’inscriguin a cada activitat.

– Les activitats proposades es faran sempre i quan el nombre d’inscrits superi el mínim d’inscrits que la faci viable i sempre quan ens deixin portar-les a terme segons normatives Covid.

– Servei de Biblioteca pels alumnes de cicle mitjà i superior durant tot el curs en horari de midgdia, i el servei de Migdiada pels alumnes d’infantil fins el mes de desembre, pels alumnes que es queden a dinar a l’escola. Servei GRATUÏT oferit per l’Afa i Serunion.

– En totes les activitats que es realitzen al migdia, els alumnes estaran OBLIGATS A QUEDAR-SE A DINAR AL MENJADOR DE L’ESCOLA aquell dia.

– Totes les activitats extraescolars començaran al mes d’octubre i finalitzaran el mes de maig, EXCEPTE ACOLLIDA MATINAL I REFORÇ ESCOLAR QUE COMENÇA EL MES DE SETEMBRE.

– Tots els alumnes que NO siguin socis de l’AFA tindran un suplement a la quota de l’activitat extraescolar de 10€ mensuals.

– Les inscripcions s’han de realitzar online als enllaços de cada empresa d’extraescolars, o bé adjuntar-ho via correu electrònic al e-mail de cada activitat o al e-mail extraescolars.taiala@gmail.com. DATA MÀXIMA D’INSCRIPCIÓ, EL DIA 25 DE CADA MES I ELS INSCRITS COMENÇARAN L’ACTIVITAT A PRINCIPIS DEL MES SEGÜENT.

– Es recomana consultar la web de l’AFA durant el curs per possibles informacions i activitats puntuals, ja
que no es passarà cap paper informatiu relacionat amb les activitats extraescolars.

*Per qualsevol dubte ens podeu escriure a extraescolars.taiala@gmail.com